Fejléces papÃr: számlák nyomtatásához, számlához kÃsérÅ‘levél is dukál, de használhatód általános információ megosztására, vagy sales célú üzleti levél küldéséhez. Ugye van rajta call to action?
Névjegy: a haladó névjegyeken nemcsak az „ügyvezető†titulus van rajta, hanem az is, hogy miben tudsz Te másoknak segÃteni, a hátoldalán pedig ott van a csalid vagy a belépÅ‘ terméked is egyszerű link vagy QR kód képében határidÅ‘napló: logózva, bÅ‘rkötésben, elegánsan, céges szÃnekben – hát nem lenyűgözÅ‘ és tiszteletet parancsoló látvány a tárgyalóasztalon?
Jegyzetfüzet: sokkal elegánsabb a saját fejléces papÃrtömbre jegyzetelni, semmint cetlikre, sÅ‘t még a papÃrral nem készült partnerednek is adhatsz belÅ‘le lapot! borÃték: melyiket bontják ki a levélkupac közül? A szÃneset, amely bontatlanul is esztétikai élményt Ãgér. toll, ceruza: de tartsd szem elÅ‘tt, hogy Te nem vagy multi! Ne biggyessz fel egy logót azzal, hogy XY Kft., mert ez pontosan olyan, mint a névjegykártyán a „Nagy János, ügyvezető†felirat. AmÃg nem költesz arra iszonyat mennyiségű pénzeket, hogy a logódat messzirÅ‘l felismerjék, addig ez a kis ikon önmagában kevés. Tegyél oda egy mottót, szlogent, pozicionálást, vagy bármit, amitÅ‘l egyértelmű lesz mások számára, hogy ki vagy és mivel foglalkozol. Networking rendezvényeken ajándékozz egy ilyen márkázott Ãróeszközt a névjegykártyád mellé és garantáltan nem fognak elfelejteni!
Mappa: tarthatsz hipermarketes sablonmappát is a polcodon, de mennyivel jobban fest az irataidat egy olyan iratpapucsban vagy mappában tartani, ami egyedi és rád jellemzÅ‘? Ha ügyfeleknek, vevÅ‘knek, partnereknek adod át a céges papÃrokat ezekben, sokkal nagyobb eséllyel tartják meg késÅ‘bbre is. tűzÅ‘gép, hibajavÃtó, olló: melyik ügyfélszolgálati asztal a vonzóbb számodra? Az, amelyiken tiritarka holmik kavalkádja terül el, attól függÅ‘en, hogy mikor melyik üzletben milyen szÃnű trend volt épp, vagy ha minden irodaszered a céged komolyságát, méltóságát, márkáját épÃti és ami elkápráztatja mindazokat, akik a te irodádba látogatnak?
Falinaptár: ez mindig tekintélyes elem az iroda falán, és ezen ne autómárkát, férfi magazint (ilyet is láttunk már!), sportcsapatot reklámozz, hanem saját magadat! póló, ing, nyakkendÅ‘: vagy amit munkaruhának használsz. A kollégákat is könnyen felismerhetÅ‘bbé, azonosÃthatóvá teheted, ha céges öltözetben várják vagy szolgálják ki a vásárlóidat. S egy bámészkodó vevÅ‘jelölt kihez fordul oda elÅ‘ször az üzletedben? Akit már látott valahol, vagy akin egyértelmű, felismerhetÅ‘ jelzés (a logód!) van. .Ha nincs meg a maximális 10 pontod, akkor érdemes egy tanácsadóval beszélned, hogyan és hol találj még további felületeket az irodádban.
Térjünk vissza arra, miből áll a te beszerzési stratégiád:
- A saját céged felületeinek hasznosÃtása Legyen egy terved, hogyan fogod lecserélni az irodád kellékeit dekoratÃv, de marketing szempontból mégis hasznos elemekre. Ezt ne egyszerre, rohamléptekkel tedd! ha van még 3 köteg fénymásolópapÃr, ne dobd ki azért, mert nincs rajta fejléc! Lassan járj, tovább érsz: úgy válts, ahogy a büdzséd engedi. Egy jó reklámajándékos cég nemcsak a terméket adja el neked, hanem segÃt megtervezni a csere folyamatát.
 - Ajándék a partnereknek Mi lenne, ha most fordÃtva gondolkodnál: ne te add a saját reklámajándékodat neki, hanem segÃtsd a partnered azzal, hogy az Å‘ logójával ellátott termékeket adod neki ajándékba! Képzeld el az arcát, amikor végre nem más „spamjét†tologatja az asztalán, hanem büszkén nézegetheti a sajátját. Adj neki kezdÅ‘lökést, tegyél jót vele!
 - Reklám házilag Ha elfogytak a borÃtékok és pont kellene még három, akkor lassÃts, ne a nyomdába rohanj, hanem kapcsold be a nyomtatódat. Egy jó reklámajándékos azt is elmagyarázza neked, hogyan tudod a következÅ‘ szállÃtmány megérkezéséig házilag gyorsan és költséghatékonyan megoldani az utánpótlást. Még egy gondolat: a szerviz a mumus manapság annyira elterjed a „megveszem, elhasználom, kidobom†filozófia, de mi sem a pazarlás, sem a szemetelés hÃvei nem vagyunk. Ha gépet (fénymásolót, nyomtatót, egyéb gépeket) viszünk az irodádba, azt mi meg is javÃtjuk, szervizeljük folyamatosan. Ha az IT-s szakemberekkel nem boldogulsz, akkor is van mirÅ‘l beszélnünk. Ne feledd, azt tudod véghez vinni, amit megtervezel. Zárd az évedet azzal, hogy összeállÃtod egy szakemberrel a cégre szabott irodaszer- és reklám-stratégiádat, hogy valóban egységes arculatod legyen.